Készülékakció a Mediphone-nál!
Szinte minden mobiltelefon részletfizetéssel, akár 0 Ft kezdőrészlettel elérhető!
Próbálja ki új, Védőháló szolgáltatásunkat, mellyel biztonságban tudhatja telefonját!
Megvédené új telefonját a töréstől, beázástól, rablástól?
Használja a VÉDŐHÁLÓ-t, új átalánydíjas szervízszolgáltatásunkat!
Védőháló általánydíjas javítási csomag
Az új készülékkel együtt vásárolható védőháló csomag főbb jellemzői.
Milyen szolgáltatásokat nyújt a védőháló?
- Váratlan károsodások:
- törés
- megnyomódás
- képernyő repedése, törése
- beázás
- 3. személy által okozott károk
- rongálás
- összetörés
Mire nem vonatkozik a biztosítás?
A kedvezményes szolgáltatás nem jár minden esetben. Ennek pontos leírása az ASZF-ben található. Szeretnénk néhány esetre külön is felhívni a figyelmét, mely esetén teljes áron tudunk csak javítani, cserélni:
- A készülék elveszik
- 16 éven aluli használta a telefont
- Nem rendeltetésszerűen használták a telefont
- Szándékosan folyadékban helyezték a telefont (vízálló készüléket is)
- A készüléket rokon, vagy lakótárs rongálja meg
- A készüléket nem lezárt helyről tulajdonítják el. (pl.: zseblopás, táska, asztal …)
- 365 napon belül már volt kedvezményes javítási szolgáltatás
A csomag részletes feltételeit a csatolt ASZF-ben találja.
Mit tegyek, ha igénybe kell vennem a szolgáltatást?
Be kell jelentenem a szolgáltatónál 7 napon belül.
A sérült készüléket fel kell oldanom minden zárolási, biztonsági funkciótól.
Ha bűncselekménnyel összefüggő a kár (rongálás, lopás) be kell jelenten a rendőrségen, és az erről szóló irat másolatát megküldeni.
Hogyan szűnik meg a szolgáltatás?
A szolgáltatás bármelyik fél felmondásával szűnik meg. A megszűnés a felmondást követő 30 nap hónapjának végével hatályosul. A szolgáltató csak 18 hónap után mondhatja fel a szerződést.